mandag 15. mars 2010

Vintage




Syyykt sliten! Det er det jeg er akkurat nå. Har hatt ei fin 6t maleøkt etter full dag på jobb, så nå er jeg helt gåen i nakke og skuldre. Er ganske intenst for tida, og gleder meg til ting normaliserer seg litt snart. Det positive er at jeg finner skatter i klærne mine. Denne vintage blusen hadde jeg helt glemt bort bakerst i skapet, men nå skal den få se dagens lys igjen! Den vakre stolen er bursdagsgaven min fra kjæresten, og den er bare så fantastisk!!! Gleder meg til å få den på plass i huset. I pakken min fra marianne som jeg postet i går, fikk jeg disse kjempefine koppene. Me like!!! :)
Nå må jeg faktisk henge opp nyvaskede klær, ja midt i natta..hehe, sånn er det for tida!
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.