fredag 9. april 2010

hello world!




Nå sitter jeg faktisk på en internett cafe og blir litt oppdatert på verden igjen. Jeg er uten internett og det er ikke gøy!! Kjenner at abstinensen slår inn for fullt nå. Snart 2 uker uten min daglige blog verden og ikke minst facebook! I'm an addickt! ;)
I dag har jeg unnet meg litt luksus etter 3 måneder i en oppussingsboble, jeg har vært hos frisøren!! Love it!! Ble veldig fornøyd, og innser at jeg må ha meg ei ghd rettetang.
Vi er på plass i huset og har det helt topp! Viss man ser bort i fra mangelen på internet! haha! Vi har i alle fall tv...;)
Så nå skal jeg kose meg på nett en liten stund før jeg skal på jobb og etter det så er det fredagskveld! Me like!
besos ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.