lørdag 24. mars 2012

Saturday

 

Agnespixlr

Agnespixlr3

Her er det bare å beholde ullkåpa på og ta bilde innendørs. Kjenner at i dag er det litt tungt at snøen laver ned, men får se det positive i det at det blir ski kos i påska da. Kunne vi bare hatt sol og oppholds liksom…jeg ber ikke om sååå mye;) Har i alle fall hatt ny tur på Keiservarden i dag, stolt!! Målet er jo å få til hver helg framover, før det blir lysere og jeg kan ta kvelder i ukedagene også. Dessuten er det så mye farting for tida, at helgene er det realistiske.

Kåpe fra Zara, genser fra BikBok, bukse, sko og smykke fra H&M. Ring fra Bjørg og leppestiften er fra MAC.

GOD HELG!!

4 kommentarer:

  1. Oi, snør det enda? Hjelpes! Vi hadde en nydelig dag med sol i Bergen i går, og den kan jeg leve lenge på. I dag derimot er det litt mer overskyet... Flink du er som har vært på fjelltur! Antrekket var rått også.

    SvarSlett
  2. Jaaaa! Er så lei dette drittværet! Misunner alle som er ute å koser seg...i dag er jeg bare støl...;) Har nok sammenheng med den dvaske vinterkroppen....! hehe

    SvarSlett
  3. Jeg vil ha ringen diiiiiiin. Nå må jeg google haha!

    SvarSlett
  4. Ja, den er noe av det fineste jeg eier! Love!

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.