fredag 24. august 2012

There is no way back, fall is here!

 

Thursday

Gradene kryper gradvis nedover, og snart må det flere lag på kroppen. Har sagt det før, men min favorittårstid motemessig er helt klart høsten!

Thursday2

Denne sesongen har jeg investert i ei svart høstkåpe, og tror det blir det av høstjakker. Satser på litt gjenbruk, da jeg ser at masse går igjen fra i fjor.

Thursday3

Har du funnet høstjakken, eller har du fra forrige sesong?

Thursday4

Thursday5

Vet det kommer inn ei leopardkåpe, med hette(!) på Divided i høst, så spørs om den blir hard å unngå…men så var det dette med gjenbruk da….;)

Thursday6

Thursday7

Jakker er jo det man viser fram mest av alt, så ikke dumt å investere litt!

2 kommentarer:

  1. Jeg har vel en svart "pelskåpe" som jeg bruker en del, pluss min nye grønne.. så vurderer jeg en blå en som jeg såg på Vila av alle ting. Vi får se, vi får se. Jakker er jo viktig! ;) Og jeg må jo uansett kvitte meg med to ting når jeg kjøper et så jeg tenker at jeg driver med gjenbruk uansett. Hoho.

    SvarSlett
  2. Ja, jakker er veldig viktig! Den regelen prøver jeg og å følge, sånn mer eller mindre i alle fall. Er veldig lurt! Har en grå dunparkas fra SVEA som er det eneste som funker når det er kuldegrader og Bodøvinden setter i gang, men til varmere dager blir det kåper og pels! :)

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.