torsdag 10. januar 2013

Wardrobe favs.

 

Noen ting man kjøper seg, ender opp med å bli brukt om igjen og om igjen. Såkalte favoritter.  Her kommer et knippe.

DSCF0463

Balmain inspirert belte fra Gina Tricot.

DSCF0464

Armbånd fra Cooee.

DSCF0466

Ring fra Bjørg. En gave som er kommet for å bli!

DSCF0469

Smykke fra H&M trend, kommer til å bruke det til det ramler fra hverandre.

DSCF0467

Husker ikke opphavet til disse fine ørebobbene.

Så, 2013 er året for å fokusere på de gode kjøpene. De man vet av hele sitt hjerte er en vinner. I en alder av 32 år, er det nå nok bomkjøp;)

1 kommentar:

  1. mange fine favoritter her. Belte som er inspirert av balmain var jo råtøft:) Tror nok de bomkjøpene aldri helt vil forsvinne, men det blir kanskje mindre av de jo eldre enn blir:)

    //Både New York og California er jo fantastisk. Jeg likte meg hvertfall veldig godt begge steder. Mye å oppleve, men likevel rom for avslapping, sol, og strand.

    Jeg hadde samme greia når jeg skulle inn i min brudekjole. Første gang jeg prøvde den var det litt trang rundt hoftene, og alternativet var å komme tilbake 2 måneder senere - enten for å se at den "plutselig" passet eller å legge den ut 1 cm i hver side.. Jeg bestemte meg fort for at den hvertfall ikke skulle legges ut;) Da jeg var å hentet den i Juli passet den perfekt, men det var glidelås i ryggen, med andre ord så måtte jeg holde vekten helt stabilt i 1,5 måned før den store dagen, og jeg klarte det:) men jeg var livredd for å spise noe særlig da vi ankom Hawaii, men på bryllupsdagen da spiste jeg MYE, og kjolen ble bare trangere og trangere rundt magen:) Heldigvis hadde jeg med en kjole jeg skulle bytte til, og brudekjolen kunne pakkes bort i 1 måned før vi skulle ha bryllupsfest hjemme i Norge, så da vi kom hjem fra ferien var det en ny sulteperiode for at kjolen skulle passe:) man må lide for skjønnheten har jeg hørt;)

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.