fredag 10. juli 2009

Chandra


En av de fantastiske boutiqene langs Chaweng shopping street på Koh Samui i Thailand. Her var jeg så heldig å få lov til å ta bilder, de andre butikkene ville ikke la meg få lov til det, noe jeg har full forståelse for..jeg er glad jeg fikk disse. Prøverommene var helt fantastiske og med levende lys, duftskåler og små søte kommoder. Hele butikken var som et fantastisk walk-in closet.

One of the beautiful boutiques along Chaweng shopping street at Koh Samui, Thailand. They let me take pictures, which most of the others stores denied me. Amazing fitting rooms with scented candles and anice athmosphere. It felt like being in a walk-in closet!

2 kommentarer:

  1. Enig - veldig bra butikk. Angrer litt på den kjolen nå føler jeg... (selv om jeg ser gravid ut på det øverste bildet)

    SvarSlett
  2. ja, den var kjempefin...men synd med den "bøyen" som ble! Kjempeflott butikk!

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.