onsdag 19. august 2009

can a girl ever have enough shoes?



Jeg hadde sko-opprydning på søndag, og fikk meg en liten tankevekker når jeg passerte 70 par sko.....SÅ, her er et lite utvalg av det jeg har i samlingen min. Etter dette har jeg også selvpålagt skoshopping forbud...noe som kommer til å bli brutalt hardt!!!! ;)
After going through my shoe collection last sunday, I counted more than 70 pairs!!! This is some of the shoes in my collection. After doing this, I have decided to try not to shop any more shoes for a while...it's gonna be hard!!! ;)

4 kommentarer:

  1. Ha ha! Du slår meg her ja...:)

    SvarSlett
  2. galskap, det er helt sikkert!!! men gøy..hihi;)

    SvarSlett
  3. Etter at jeg skiftet jobb fra ButikkBaker'n og bakeruniform til H&M og valgfritt, så er innkjøpet av sko per år passert sikkert 20 par. Og jeg har IKKE plass! Haha, men jeg slår ikke dine 70.

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.