søndag 4. juli 2010

Big Dots and a necklace.




I går ble det hæla i taket og fullt trøkk. Det kjennes i dag for å si det sånn! Har vært en supersløv dag, og heldivis så regner det, så trenger vi ikke å ha dårlig samvittighet for husmalinga ;)
Jeg fant dette smykket når jeg var i Oslo, og jeg ble så glad!! Hadde sett det før, men tenkte at jeg ikke kom til å finne det, men det befant seg på trend avdelingen til H&M. That makes a girl happy:)
Skoa er også fra Oslo shoppingen, og var bare må-ha-med-engang!
Nå skal jeg sløve videre, før jeg nok må ta meg sammen å få gjort noe inne i huset. Har jo et gjesterom som ikke er helt ferdig, og det må jo være klart til innrykk etterhvert:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.