søndag 5. desember 2010

5/24

 

016

I dag fikk jeg en engel i adventskalenderen fra min kjære. Den skal få stå sammen med de andre englene mine som alltid kommer fram til jul. Jeg syns engler er så vakre!

 

011

Klar for julebord med H&M girlsa! Langt hår for kvelden Smilefjes som blunker

 

010

Hodeskalleveske fra Thomas Wylde, skinnkjole fra H&M, naglebelte fra Cubus, sko fra DinSko og rød leppestift fra Maybelline.

 

015

Det ble en kjempegøy kveld i går. Vi koste oss først med vin og tapas før vi dro videre til langbord på MinPlass hvor vi fortsatte kvelden ut i de sene nattetimer. Formen er faktisk veldig fin i dag, men tror uansett det bare blir sløving på meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.