onsdag 23. februar 2011

Celebrating.

 

002

003

Jeg feiret 30 årsdagen min litt på forhånd i helgen med nærmeste familie og venner. Jeg er jo i London på selve dagen, som jeg sikkert har nevnt hundre ganger før og dette er heller ikke siste! Hehe ;)

006

Jeg fikk så mye fint og er super takknemmelig for det! Tusen takk!

004

005

Ørepynt og ring designet av Fam Irvoll.

 

007

Ittala skål fra Marimekko. Har nå offisielt begynt å samle. Målet er å ha dessertskåler i alle farger.

008

Min første diamantring! Helt nydelig! Den har 5 vakre røde rubinsteiner.

015

Fikk også dette flotte kunstverket laget av Bjørg Thorhallsdottir. Tittelen på bildet er Champagne victim. Syns det er helt fantastisk og gleder meg til å få det opp på veggen.

Fikk også en del shopping penger som skal få bein å gå på i London. (se, der fikk jeg nevnt det igjen! hihi)

Takk for en magisk fest!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.