tirsdag 8. mars 2011

London day 1.

 

002

Ventetid på Gardermoen. Noe småsliten etter å ha stått opp halv fem etter ei natt med full storm ute og spenning om det kom til å bli avlyste fly eller ikke. Vi kom oss greit til Oslo uten de store forsinkelsene og heller ikke tåka der klarte å stoppe oss, så da var det London neste!

 

007    008

Etter å ha sjekket inn på hotellet vårt tok vi turen ned til Oxford Street og sjekket ut butikkene og livet der. Vi spiste  middag på en veldig koselig italiensk restaurant med fantastisk pizza!

 

009

Dette hadde jeg ventet på lenge!

 

010

Jeg klarte å finne meg noe spennende selv om jeg nesten ble litt overveldet av alt man kunne velge i og ikke minst mengden folk! Helt sinnsykt! Skulle på et tidspunkt ønske jeg var kongelig å kunne stenge butikken å få handle helt i fred…! Her gikk det faktisk ann å få prøvd klærne uten å stå timesvis i kø, i motsetning til Primark…OMG!

 

011

Bershka var en av favorittbutikkene mine når jeg bodde i Spania, så jeg ble veldig glad når jeg gikk inn der og fant mange godbiter til en billig penge. Kjæresten min siklet etter Nike Town, og den skuffet ikke!

013

Behrska.

012

Topshop.

015

Behrska.

Fant meg også et svart “skolepike” skjørt, i skinn som allerede har blitt en favoritt! Det skimtes i bakgrunnen ;)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se alt på:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å ta alt i bruk! I dag, nye sko - gnagsår check! ;)

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.