tirsdag 1. mars 2011

Streetstyle

 

stockholm

Jeg gleder meg til å få litt streetstyle inspirasjon i London. Bare 1 dag igjen nå!

Source. Stockholmstreetstyle.

 

Dessuten er jeg i pakkemodus, og utfordringen er å pakke så lite som mulig. Verste jeg vet er å måtte utelukke ting, men det skal jo shoppes så jeg vil nok klare meg fint…;)

115

Planen er 1 stor koffert og en kabinkoffert, har vært flink (tror jeg!) å kun pakke tilsvarende den lille, så det vil si en tom koffert til shopping <3

116

Reiseantrekk til høyre, favoritt hatten MÅ være med! Har prøvd å være flink å pakke ned basis favoritter, slik at alt kan matches med hverandre på ulike måter og passe fint med eventuelle nye kjøp. Gode sightseeing og shopping sko er også med.

Ja, jeg er mentalt pakke-gal. Har sikkert tenkt på dette i 2 uker nå! hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.