tirsdag 26. juli 2011

So close!!

 

Shit! er det mulig liksom!? Her sitter vi i den tro at vi skal gjøre et kjempekupp, og så går alt i vasken….På star tour sine sider blinket to restplasser til Antalya i mot oss. Den ene på 998.- og den andre til 1498.- Rip off, ikke sant? Akkurat det vi tenkte også. Så når det også ordnet seg med plass å bo, så var det bare å bestille. Sykt fornøyd. Helt til det viste seg at når jeg trykte ok, så ble Bjørnar sin utsolgt! WTF!! Det tok noen minutter før vi koblet hva som hadde skjedd, men jeg hadde da altså snappet Bjørnar sin billett foran nesa på han. Hurra for meg! Jeg skal til Tyrkia alene liksom…så da får vi bare vente til i morgen og se hva som skjer….viss jeg visste at vi kunne nyte dager som dette 1 hel uke i strekk i Bodø, så hadde det ikke føltes så ille.

010 038

Se så fint det kan være i Bodø! Synd det er så sjelden….

jaja, jeg får vel gå å pakke kofferten min da, jeg som skal til Tyrkia liksom! haha;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.