mandag 22. august 2011

Parkenfestivalen 2011, day 2.

 

001

I kjent stil…hehe! Neida, det er selvsagt kjærstens øl og min rosa rusbrus. Noe føltes feil med det, men 2 kvelder på rad med Mack øl det var uaktuelt. 1 var allerede for mye;) Jeg elsker øl, bare ikke mack sitt… sorry mack!

 

005

Livet <3

Kan man ha det bedre? Sola skinner og man er på festival. Været var upåklagelig og stemninga på topp!

009 

054

046

Chillin’ it!

040

 

055

 

057

079

082

Kveldens råeste..

092

Dette var den beste konserten på lørdag, Ed Kowalzyc fra LIVE. Seriøst, det var helt rått! Synd de måtte kjøre Iggy Pop etterpå…det var seriøst ikke min greie. Klein mann, klein stemning og alt for høy lyd. Ja, jeg vet han er et ikon. (min mening, sikkert noen som er uenige)

 

094

men seriøst!? ;)

Uansett, tidenes parkenfestival. Jeg gleder meg allerede til neste år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.