torsdag 8. september 2011

I did not need that.

 

Her er jeg flink som bare rakkern og lar være å shoppe for å spare penger, og så ender jeg opp med å få 500kr i parkeringsbot!!?? Vet ikke om jeg klarer å uttrykke hvor sur jeg er nå. Kunne fått en genser og et par sko liksom…Crap!!

Men har i alle fall verdens beste kjæreste da; “skjønner godt at du er sur, men æ skal spandere middag på dæ på Bjørk. Så da blir vel ting litt bedre?”

Oh yes! Du er best!!

En annen treat som dukket opp i dag var denne:

002

Den har brukt nesten 5 uker på å komme seg fra Kina liksom. Hadde planlagt å ha den på Parkenfestivalen, men det utgikk for å si det sånn. Vel, nå er den her i alle fall. Ekte skinn og greier, så gleder meg til den blir litt slitt og får litt røffere uttrykk.  Fra Ebay. Nå skal jeg komme meg ned til byen, og prøve å unnga å få nok en bot. Sola skinner, det er varmt, jeg var ferdig tidlig på jobb. Skulle jo bli en perfekt dag!

2 kommentarer:

  1. Ohno. Så utrolig kjipt og unødvendig. Greit få spandert middag da ;)

    SvarSlett
  2. mhm! Er mest irritert på meg selv. Snakk om å kaste penger ut vinduet!! Middagen gjorde helt klart dagen bedre! Snill mann;)

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.