onsdag 28. desember 2011

Julegodt.

 

DSC07996

Hej Hej! Var ikke denne fin? Faktisk andre julegodt gaven vi har fått i år. Veldig greit i og med at jeg ikke har bakt syv sorter for å si det sånn;)

Fikk så masse fint under treet i år, så jeg er superfornøyd! Håper dere er like fornøyde som meg, og at dere koser dere med familie og venner!

DSC07997

 

DSC07995

YSL – Top secrets and the magic pen…

DSC07994

Produkter fra REN. Elsker denne serien. Dufter himmelsk og man føler seg bare så fresh etter å ha brukt de ;)

DSC07976

Deilige skinnvotter. Har alltid på meg ringer, så ofte upraktisk med trange skinnhansker. Fikk faktisk 2 par, så det andre paret endte opp med  bli…

DSC07972

2 vesker! Jeg er klar for litt farger neste sesong. Dette er dessuten 2 av fargene som kommer for fullt til våren, så jeg er klar!

DSC07993

På ønskelista sto også et enkelt sølvarmbånd. Check!

 

DSC07979

DSC07980

Bluser fra Weekday Vintage. Var ikke de fantastiske?? Digger den butikken!

DSC07981

Fuskepels fra Jenny Skavlan for BikBok. Denne kunne jeg glede meg over litt før julaften, og den har sklidd rett opp på favorittlista.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.