tirsdag 31. januar 2012

Pretty smart if I should say it myself…and I do!

 

DSC08221

Jeg har flere ganger tenkt på at jeg måtte finne en smart løsning for å ta vare på takkekort fra bryllup, dåp o.l. Alle kortene er jo så fine, så de kan jo ikke kastes! Fram til nå har de dekket hele kjøleskapet, og etterhvert blitt forflyttet i en skuff…..until now!

DSC08223

Hvor smart er ikke dette liksom? Skulle ønske jeg kunne ta æren helt alene, men det var faktisk samboeren min som satte meg på ideen etter at jeg fabulerte om å kjøpe store rammer eller å dedikere en hel vegg. “Hvorfor kjøper du ikke bare en perm? “ Som sagt, så gjort! Nå får alle kortene sin verdige plass! Koselig å titte på i ny og ne’.

DSC08222

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.