lørdag 29. desember 2012

Gift giving - part II

 

DSCF0183

Jeg har jo et kjærlighetsforhold til den jeg har i gull, så mitt nye Casio tilskudd glir rett inn i familien.

DSCF0176

Ugle kjole fra New Look i London….! Elsk på alle måter, gleder meg til å bruke den ved første anledning!

 

DSCF0179

Disse figurene var bare helt fantastiske! Gleder meg til å spise egget mitt;)

 

DSCF0122

Veske fra MIchael Kors. Denne var et gledelig tilskudd i veskesamlingen. My new precious!

DSCF0124 DSCF0126

Nå skal det lages festmat! Masse godt inni her, alt fra sushi til deilige desserter.

Julen fortsetter kjøret sitt, selv om jeg har en rygg som gjør alt for å holde meg nede. Not nice. Så rødvin er min beste medisin for tiden…

Gledelig jul!

4 kommentarer:

  1. Har kjøpt meg bronsecasio nå :) den 4 i samlinga mi ;) Håper ryggen blir bedre så du får feire nyttår på skikkelig vis!

    SvarSlett
  2. Heldig! Elsker casio...! Godt å være hjemme igjen? Det håper jeg også, for dette er ikke godt! På nyttår skal det jo være heels og glam, ikke sofa, joggebukse og støttepute....;))

    SvarSlett
  3. Stilige gaver:) Spesielt de eggholderne:)
    SV;Helt enig med deg! Disse juledagene flyr unna som bare det! Håper du får en flott helg!

    SvarSlett
  4. Ja, var ikke de nydelige?? Morsomme innslag på kjøkkenet:)
    Nyt helgen!

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.