onsdag 9. januar 2013

London 2013

 

Creepers

drmartens

drmartens2

drmartens3

I april er det duket for London tur, og da står et par creepers og Dr. Martens sko på lookout lista. Jeg holder fortsatt på at at 2013 er året for gjenbruk, men noen ting må man bare unne seg. Derav full shoppestopp i januar og februar, og unntaket i mars er en Oslo tur, da skal jeg se på brudekjoler og kose meg med familie. Dessuten vet jeg at det er umulig å gå innom Weekday uten å komme ut med en pose eller to…;)

4 kommentarer:

  1. Viktig å unne seg litt av og til:) jeg hadde planer om å dra på shopping når vi kom hjem fra ferie, men etter å ha sett hvor lite folk kan ha og hvor glade de likevel er så tror jeg det har gjort større inntrykk i underbevistheten enn jeg selv er klar over, for jeg er virkelig ikke i shopping moode i det hele tatt... mannen og visa kortet er er bare gla for det da;) hehe

    SvarSlett
  2. Ja, kjenner at januar og februar ikke skal bli noe problem. Garderoben flyter over og jeg har bare godt av inn der og bruke av det jeg har. Bruke litt tid på å bruke det som er der på forskjellige måter:)

    SvarSlett
  3. Creepers er stilige, tenker på å kjøpe meg et par jeg og.

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.