torsdag 14. august 2014

Looking back – Brooklyn

DSCF1651

DSCF1658

 DSCF1667

DSCF1661

DSCF1677

Min favorittby som jeg alltid lengter tilbake til, New York. Denne byen må bare oppleves i løpet av livet. Jeg har vært der 2 ganger og har fortsatt masse uoppgjort. Hver en krik og krok av denne byen pulserer av liv. Det jeg liker aller best tror jeg er alle kontrastene du får med å gå gatelangs i NY. Fra 5th avenue med sine high end butikker, til Times Square med totalt kaos av folk, biler, turister, reklame og alle butikkene har omtrent  5 etasjer og er en severdighet i seg selv. Vi likte oss best i Grenwich village og Soho hvor atmosfæren og tempoet er mye mer behagelig. Du finner alt du trenger av butikker, kafeer og restauranter. Mye koseligere enn 5th avenue og Times Square. Det er mye folk i disse områdene og men stressnivået er mange hakk lavere. Anbefaler også på det sterkeste å ta turen over til Brooklyn. Det er som å komme til en annen verden bare ved å krysse broen.  For deg som elsker vintage og second hand er dette et eldorado. Beacons closet er en severdighet i seg selv, uansett om du skal shoppe der eller ikke.  Mange koselige små spiseplasser som gjerne har spesialisert seg på en ting. Vi fant verdens beste kjøttboller her. Menyen besto av bare kjøttboller i ulike varianter.

I Love NY.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.