tirsdag 6. januar 2015

Mid season.

 

maxishirt2

maxishirt3

maxishirt 

Er det ett vårplagg jeg skal skaffe meg, så er det en maxiskjorte. Føler vi er midt inne i en litt sånn midt i mellom sesong akkurat nå. Vinterklær har man nok av, nå vil jeg se framover. Jeg har også en plan om å bli en mye bedre shopper. Det vil si færre og mye mer gjennomtenkte kjøp. Flere enn meg som shopper og shopper, men fortsatt ikke har noe å ha på seg? Story of my life. Så garderoben skal angripes fra nye vinkler, og favorittplagg skal skapes av gamle glemte ting. Å ikke shoppe i det hele tatt i 2015 tror jeg blir vel tøft. Det jeg deriomot skal sette meg som mål er å kun handle 12 moterelaterte ting i år. Dette gjelder sko, klær, vesker og tilbehør. Høres ikke helt utenkelig ut, eller…? En gjennom tenkt liste skal skapes. I første om gang 6 ting for dette halvåret og så 6 ting kan planlegges for høsten. Wish me luck…!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.