lørdag 6. juni 2009

min favoritt tid..


er definitivt sommeren..sol, god stemning, grillmat og pils. det er så fantastisk mye god mat man kan diske opp med...personlig heller jeg veldig mot midelhavet og dets gleder! Øverst ser du en fantastisk spekesalat. Jeg lager den med vannmelon, honningmelon, spinat, chilifetaost, oliven marinert i chili, marinerte gouda biter og selvfølgelig det man vil ha av spekeskinke. Favoritten er serrano og parma, men de er også de dyreste, så det funker like greit med andre varianter. Til den serverer jeg mitt hjemmelagede focaccia brød og gresk dressing! En nydelig opplevelse! Anbefales:) God grillsesong folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.