fredag 5. juni 2009

Ready for summer holiday?


Det er jeg! Så absolutt! Nå er det heller ikke lenge igjen da...Kambodsja og Thailand venter. Det store spørsmålet er alltid...hva pakker man? Jeg har enda ikke klart å pakke den perfekte reisekoffert, og må vel innse at det aldri blir å skje!! Kanskje jeg hadde klart det med denne kofferten fra Prada?? ;) Jeg er av typen som alltid tar med for mye å bærer meg skakk! hehe men hva skal en stakkars jente gjøre?? Alt stæshet må med!! Så nå starter pakkeplanleggingen for min neste reise, 10 min etter at jeg har kommet hjem fra Kristiansand og ikke engang har rukket å pakke ut!!;) Tema blir nok beachlife meets Safari. Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Finnes det noen jenter som kan pakke koffert overhodet? Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk en venninne som tar med seg for lite klær, men hun er ikke noe jåle overhodet. Jeg tar gjerne med ti par sko og fire bagger og et tonn acc=)

    Thailiand er fantastisk, herlig kultur.

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri hatt den perfekte koffert i alle fall..ender alltid opp med å måtte shoppe noe..;)

    SvarSlett

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.