lørdag 13. september 2014

Wardrobe secrets.

 

 DSCF2158

For noen er kanskje shoppestopp ikke vanskelig i det hele tatt, men prøv å omgås klær og nyheter 7,5t hver dag, så skal jeg love deg at det er verre. Det blir en livsstil.

DSCF2159

Fra forrige uke har jeg prøvd ut følgende:

Velg deg 14 ting fra garderoben, som du henger på ett klesstativ som ikke står tilknyttet garderoben din. Disse klærne er de du har å velge fra i 7 dager. For min del fra man-søn. På denne måten vil det føles som om du går inn å henter noe nytt på slutten av hver uke. Velg deg en veske eller sekk som er ukens valg. Yttertøy og sko velger jeg fritt av, da været er noe variabelt.

På denne måten vil du også etterhvert finne ut hva slags type klær du faktisk bruker og hvilke nøkkelplagg du faktisk mangler i garderoben. Jeg vil bygge en smart garderobe, som faktisk fungerer i hverdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.