søndag 26. oktober 2014

Sunday toughts.


quote
Å blogge er en merkelig greie. Jeg elsker det og hater det på en og samme tid. Jeg elsker å lese andres blogger og lar meg inspirere hver dag. Det er vel det som er greia med å blogge, å inspirere andre og hverandre. Dette sitatet traff meg rett i hjertet. Er vi den vi vil være eller den vi tror at andre vil at vi skal være? Er det vi velger å kle på oss våre egne valg eller det vi lar oss påvirke av? Vi lever i verden der sosiale media har stor makt og enten vi vil eller ikke lar vi oss påvirke. Instagram, Pinterest, Tumblr, Facebook, bloglovin….lista er uendelig. Jeg ville ikke vært det foruten, for jeg lar meg inspirere daglig. Jeg vil bare ikke miste meg selv oppi det hele. Jeg kommer til å fortsette å blogge, det er mitt mål. Ikke hver dag, men når jeg føler at jeg har noe å uttrykke eller si. Håper du vil henge med i mitt lille blogg univers, det betyr mye for meg! Sånn, det var noen dype søndagstanker jeg har tenkt på en stund. Jeg vil finne tilbake til hun som elsket å kle seg og yttrykke seg før verden tilsynelatende satte harde rammer for hvordan det skal være. Det er ikke til å stikke under en stol at hverdagen er altoppslukende og ofte er det enkle ofte det beste. Det er da de små øyeblikkene teller og de skal jeg prøve å dele med dere.
Klem fra meg.
dr.martens
cola
Source: Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Instagram: @ahaugum

www.lookbook.no

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.